Thursday 12 September 2013

sedetik kekecewaan =(


aku berhenti berharap...

dan menunggu datang gelap...


sampai nanti suatu saat.. 


x ada cinta ku dapat.... 


feeling ringht now....  so sad.. 

Ya Allah.. hentikanlah rasa sedih ini... hapuskanlah cinta ini... lenyapkanlah rindu ini... 
sakitnya mencintai orang yang xpernah tahu menghargai perasaan... jauh di lubuk hati, ter sangat sakit.. perit utk aku hadapi.... Aku mohon kekuatan Ya Allah... Berilah petunjukMU tentang perasaan kami ya Rab... Aku sangat menyanyangi nya... Tanpa sedar cinta ini hadir... walau pada awalnya aku menafikan aku mencintainya... Sungguhpun jika dia memang tercatat di Luh Mahfuz adalah tulang rusuk aku,aku terima seikhlas hati,dekatkan & satukan hati kami dalam redhaMu ya Allah..dan jika dia ternyata memang bukan untuk aku , KAU jauhkanlah jarak antara kami ya Allah... Jangan ada perasaan cinta,rindu dan sayang berlebihan sesama kami... Ampunkan dosa-dosaku ya Allah.... Subhanallah... Alhamdulillah.... Allahuakbar... 


Jagakan hati aku untuk dia jika dia BENAR JODOHKU.... 



sebelum aku stop kan luahan sedih aku nie... jum same2 berdoa agar kita semua peroleh JODOH yang baik... InsyaAllah.... 

* amalkan tau * 



No comments:

Post a Comment