Wednesday 13 November 2013

Blog Update's

Assalamualaikum...  (utk diri sendiri pun
boleh ape.. hehe.. sbbkan xde followers.. hahahhaa..)

haaa.. blog nie dah jadi macam 'diari aku'...  soo.. ape yg aku nak luahkan nanti akan termeterai lah d dalam blog ini.. hehe.... sebenarnya banyak benda aku nak citer kt blog nie.. biarlah blog nie xleh mendengar pon... huuu.. at least 'die' akan lega aku nye perasaan kan?? huuu....  berbalik soal update blog.. sekarang aku cam x banyak masa sgt nak jenguk2 blog aku nie.. alahaiii.. kesian betol kat "incik' blog hijau aku nehh.. hahhaa... anywayy i luve u mr Green Blog's... hahhahaha .. hmmm.. lagipun sejak bermenjak-menjak nie Subhanallah... aku pun x tau laa... sedih semacam... xde musim x nangiss... nangis.. nangis... dan nangiss.........................  time2 gitu memang rasa nak tengok jek wajah makkk!!!!!!!!!!! sy rindu makkk.. ;'(

writted by :
nor_zaima

No comments:

Post a Comment