Wednesday 1 January 2014

Hye2 2014 Bye2 2013

Assalamualaikum.. 

sedar x sedar 2013 sudah berlalu... Hye 2014!! bye 2013... tapi banyak kenangan yang aku tinggalkan d taun 2013...  aku nie dari td lagi sebak.. x abis2 lg... bukan ape.. umo dah meningkat.. komitmen pon bertambah... ya Allah.. berilah aku kekuatan untuk aku lalui setiap detik2 hidup nie dengan penuh kesabaran dan istiqamah dalam setiap ape yang aku lakukan... 

aku sebenarnya xtau pe azam tahun baru aku.,. hehe.. tp ikotkan taun baru Hijrah lagi penting dari tahun baru Masihi... sudah ade azam.. semoga ianya tercapai utk tahun baru Hijrah dan Masihi... In Shaa Allah... 

tengok pada diri.. banyak betul kekurangan diri aku  nie.. HARUS diperbaiki...!!! hmm... banyak aku nak luah tapi dah x ingat... haha.. ok ucapan aku untuk diri sendiri.. :-

1) semoga aku menjadi HambaNYA yang taat dunia & akhirat
2) semoga aku menjadi anak yang solehah dunia & akhirat
3) semoga aku menjadi kakak yg terbaik utk adik2 ku dunia & akhirat
4) semoga aku menjadi isteri yg terbaik utk suamiku dunia & akhirat... eh2!! lupe laxx. x kawin lg rupenyaa.. hahahaha.. alamaksss!! terlebih sudahh.. ok sorry.. tu wosh aku utk tahun-tahun akan datang yeaa.. hahaha 
5) dan yang paling last semoga aku d pertemukan dgn seseorang yg ikhlas sayang & cinta aku kerana ALLAH S.W.T... In Shaa Allah.. itu yg aku harapkan.. semoga 'dia' dapat membimbing aku ke arah kebaikan... Amin.... :) 

last but least, aku nak ucapkan terima kasih pada Mak, Ayah kerana bersabar dgn sikap2 aku sepanjang aku bernafas d bumi ALLAH ini.. ALHAMDULILLAH yg tidak terhingga dgn ANUGERAH & NIKMAT yg terhingga... ALLAH masih panjangkan umur aku.... aku masih dapat merasa dan bertemu 2014... now 23 tahun!!! behave yourself zaima!! jgn jadik mcm budak2 OK.... hehehehe... 

Ok.. byee.. Assalamualaikum... :)

SELAMAT TAHUN BARU MASIHI 2014......!!! 

writed by : nor_zaima


No comments:

Post a Comment